Juoksuryhmä Porvoo

Tervetuloa starttaamaan Team Nordic Trail Porvoo ryhmää! Tätä olemme odottaneet!
Hinta starttiin saakka 140 euroa.
 
( info på svenska längre ner )
 
Mistä on kyse?
Team Nordic Trail Finland kasvaa! Tarjoamme ryhmässä tapahtuvaa juoksuharjoittelua, joka on suunnattu kuntourheilijoille. Juoksemme aina metsässä – poluilla, metsäreiteillä ja myös maastossa ilman reittejä. Polkujuoksu on keholle säästävämpää ja kokemuksena hauskempaa. Voit liittyä mukaan Team Nordic Trailiin riippumatta siitä, oletko tasoltasi aloitteleva tai kokenut juoksija. Suunnittelemme harjoituksemme siten, että jokainen pystyy harjoittelemaan omalla tasollaan.
 
Olemme käynnistämässä Team Nodic Trailin Porvoon juoksuryhmää, joka kerää viikoittain iloisen juoksuporukan harjoittelemaan vaihtuvan teeman mukaisesti. Starttitilaisuus on 22. elokuuta klo. 18.30, jolloin vedämme harjoituksen, kerromme lisää Team Nordic Trailin toiminnasta sekä arvomme pieniä palkintoja (juoksuvarusteita) jäsenille tai niille, jotka liittyvät paikan päällä jäseniksi. Teille, jotka haluatte liittyä mukaan, tarjotaan Team Nordic Trailin jäsenyyttä erikoishintaan.
 
Starttitilaisuus on maksuton. Ilmoittaudu mukaan kotisivullamme www.teamnordictrail.f tai liity jösenneksi.
 
Lisää tietoa hinnoista ja jäsenyydestä löydät kotisivuiltamme www.teamnordictrail.fi . Hinta startin saakka 140 euroa!
 
Varustus: pue päällesi juoksukengät ja juoksuvaatteet sään mukaan sekä sen mukaan, mitä sinulla löytyy kotoa.
 
Tervetuloa – tästä se lähtee!!
 
Viikoittainen treeni Team Nordic Trail Porvoo.
Paikka: Ison Linnanmäen parkkipaikalla, Pappilankuja
Aika: Keskiviikkoisin  18.30 – 19.30
 
Mitä harjoitukset sisältävät?
 
Tiedät aina etukäteen harjoituksen teeman, mutta itse sisältö tulee vaihtelemaan ja sisältämään yllätyksiä. Harjoitukset ovat aina erilaisia keskenään ja suunnitellaan viikoittain vaihtuvan teeman mukaan. Teemoja ovat lyhyet intervallit, pitkät intervallit, mäki ja vauhtileikittely. Harjoitus kestää aina 60 minuuttia ja sisältää lämmittelyn, erilaisia harjoituksia teeman mukaan sekä jäähdyttelyn. Mukana on usein juoksutekniikkaharjoituksia ja toiminnallisia voimaharjoituksia. Koko ryhmä harjoittelee aina yhdessä, mutta ryhmän vetäjät suunnittelevat ohjelman siten, että jokainen voi saada maksimaalisen harjoituksen omalla tasollaan riippumatta päivän kunnosta tai kokemuksesta.